Vinnare av konstlotteriet

Årets vinnare i konstlotteriet

Grattis till 8 medlemmar som har vunnit! Se listan nedan om vem som vann och har betalat medlemsavgift för år 2019, totalt 122 medlemmar med i årets dragningen.
Vinsterna delas ut på Årsmötet i Kisa bibliotek, onsdag den 12 februari  med början klockan 19:00 (obligatorisk anmälan).
Dom som infinner sig på årsmötet får förmånen att välja först, annars är det enligt vinstutdelningslistan som sker i nummerföljd. Är man inte närvarande går turen till nästa i turordningen. Nr 1 får välja vinst först, nr 2 sedan osv. se listan nedan. Dessutom lottas en extra vinst ut bland dem som är närvarande på årsmötet.

Nr ordning Årets vinnare Valt alster
Nr 1 Charlotte Storckenfeldt Maj-Britt Walö “Till glädje”
Nr 2 Sari Kunnari Lena Grip “skulptur”
Nr 3 Melanie Lipka Ingalill Borggren “Frihet”
Nr 4 Malin Svensson Birgitta Lindström ”Strandäng II”
Nr 5 Monica Malmqvist Lena Nilsson “Glasfat”
Nr 6 Göran Löwemo Birgitta Björkhammer “Solnedgång över isen”
Nr 7 Kerstin Lindberg Evelina Gustavsson ”Bruten cirkel”
Nr 8 Eva Thorén Christina Hammar de Matta ”Utan titel”
extra vinst som är närvarande på årsmötet 12/2 Lena Nilsson vann Lena Grips “skulptur”

Dessa vinster ingår i utdelningen, se bildspel nedan:

OBS Om man inte hör av sig till styrelsen eller tar ut sin vinst inom 3 månader tillfaller vinsten föreningen.