Anmäl dig till 24/10 konstbesök Kometen

Konstbesök konstgruppen Kometen
onsdag 24 oktober – Hackefors Linköping

Konstresa till konstgruppen Kometen, 14 konstnärers ateljé.

Onsdag den 24 oktober är alla medlemmar välkomna att följa med på besök hos Kometen i Hackefors, Linköping. Kometen är en ateljé med 14 konstnärer med gemensam lokal. När vi kommer dit kommer deras höstsalong att vara uppsatt. Du har kanske en vän som vill följa med? Nya medlemmar som anmäler sig i oktober – december, får detta kvartal kostnadsfritt, mot att dom betalar årsavgift för 2019.
Besöket är kostnadsfritt och det sker samåkning från Torget i Kisa kl. 17:00, Hagströms parkering i Rimforsa kl. 17:15. Milersättning utgår till chaufförerna, om bil fylld.

Bindande anmälan senast: onsdag 17/10

Kostnadsfritt – ingår fika och inspirerande info om gruppen samt se höstsalong
Samåkning: från Kisa busstation kl 17:00 och Hagströms parkering i Rimforsa kl. 17:15
(vi ska vara där kl 18:00)