Info från workshop

Prova på akryl / akvarell / mixed media MED KINDA KONSTFÖRENING den 18 novemBER 2023

Lördagen den 18 november utförde Kinda Konstförening en workshop med tre olika stationer av på akryl / akvarell / mixed media. Ledare för de olika stationerna var akryl Hala Mustafa, akvarell Inger Carlström och mixed media Marie Johansson.

Vi samlades i Kisa Församlingsgård, där vi förutom aktivt skapande, fick kycklingpastasallad med tzatziki och bröd/smör, dricka och kaffe/te med kaka. Alla våra sinnen var tillfreds denna dag och många var vi.

Många sa “att det här får ni gärna göra om“, så vad skulle Du vilja skapa och vad skulle du vilja uppleva 2024? Mejla gärna dina förslag till webmaster@kindakonstforening.se

Bildspel från dagen;