Vinnare av konstlotteriet

Grattis till vinnarna av medlemslotteriet!

Stort grattis till de medlemmar som har vunnit! I listan nedan kan du se vilka som vann och vilket alster de har valt.

I år har vi 7 vinster och 7 glada vinnare av totalt 111 medlemmar  som var med i dragningen, dvs de som var medlemmar år 2020. Val av vinst görs enligt turordningslistan nedan, där vinnare nr.1 får välja vinst först, sedan nr.2 o.s.v. Vinnarna kontaktas av Birgitta Björkhammer och får då veta hur de kan hämta sin vinst.

Precis som förra året så har vi en extra vinst som kommer lottas ut bland de medlemmar som deltar i det digitala årsmötet den 1 juniDu kan se alla vinster i bildspelet nedan.

Nr ordning Årets vinnare  Valt alster
Nr 1 Lilly Svensson Birgitta Björkhammer – “Solnedgång över slätten”
Nr 2 Maria Hoffstedt Marie Gruveus – En kall morgon över skogen 1″
Nr 3 Gerd Peterson Inger Carlström – “Lisbeths hönor”
Nr 4 Olle Andersson Peter Garvin – “Use and reuse”
Nr 5 Folke Nyblom Minka Eriksson – skulptur cold porcelain
Nr 6 Milco Janssen Christina Hammarström – broderi olika tekniker
Nr 7 Riitta Birgersson Hanna Garvin – “Part of me is here”
extra vinst Marie Gruveus Tanya Lundmark – “Solen går ned”

Dessa vinster ingår i utdelningen, se bildspel nedan:

OBS Om man inte hör av sig till styrelsen eller tar ut sin vinst inom 3 månader tillfaller vinsten föreningen.